ဒီဇင္ဘာညရဲ႕ ည ၇ နာရီအခ်ိန္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီးက လႈပ္ရွားဆဲ၊ ပလက္ေဖာင္းေတြကလူနင္းခံရၿမဲ၊ ကားေတြက ႀကိတ္ႀကိတ္တိုးၿမဲ။
ပံုမွန္ ၁၀ မိနစ္ခန္႔သာ ၾကာတဲ့ မီးပြိဳင္တြင္ ၃ခါျပန္မိၿပီးနာရီဝက္ၾကာေနေသာေၾကာင့္ BRT Bus ေပၚတြင္ ခရီးသည္မ်ား လႈပ္စိလႈပ္စိယြစိယြစိျဖစ္ေနၾကသည္။ အိမ္ျပန္ေနာက္က်ေတာ့မည္။ မတ္တပ္ရပ္ရတာ ေညာင္း လွၿပီ။ ဆရာမတစ္ေယာက္ ဂိုက္သင္ခ်ိန္ ေရႊ႕လိုက္ရၿပီ။
ဆူညံဆူညံလူစုနဲ႔ကင္းကြာၿပီး ေနာက္ဆံုးတန္းမွန္ေဘးခံုတြင္ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးေကြးၿပီး ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးေတြး ေနသည္က ကိုသက္ႏိုင္ျဖစ္သည္။ မ်က္လံုးအေၾကာင္သားျဖင့္ တုတ္တုတ္မွ်မလႈပ္။ သက္ျပင္းသာ ငါးမိနစ္ တစ္ခါခ် မေနရင္ ေဘးနားကလူက သူရွိမွန္းပင္ သတိထားမိမည္မဟုတ္။ ကားပိတ္သည့္ကိစၥထက္ သူ ဆယ္ဆခန္႔ စိတ္ညစ္ေနသည္။ အေၾကာင္းက ႏွစ္ကုန္တြင္ Marketing Plan တင္ရမည့္ အစည္းအေဝးေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ဆုေပးဒဏ္ေပးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သူအမွန္အကန္ စဥ္းစားေနရသည္။
ပထမဆံုးေပၚလာသည္က Billboard ေထာင္ဖို႕။ မိမိဘာသာစဥ္းစားၾကည့္သည္။ ရံုးအသြားလမ္းရွိ Billboard ေတြတြင္ ဘာကုန္ပစၥည္းေတြေၾကာ္ျငာထားမွန္း သူသတိမျပဳမိ။ ခုေနာက္ဆံုးျမင္ခဲ့တာပင္ သူ မမွတ္မိ။ ဒုတိယ TV ေၾကာ္ျငာ။ ၾကည့္ရွဳသူနည္းလာသည္ဟု ထင္မိသည္။ လူတိုင္းလိုလို ဖုန္းရွိလာေသာ ေခတ္တြင္ ရုပ္ရွင္၊ ဇာတ္လမ္းတြဲ၊ သီခ်င္းကို ေဒါင္းၾကည့္ၾကသည္။ တတိယ FM ။ Channel ေတြ မ်ားလြန္း ေနသည္။ ခုပင္ၾကည့္ ကားဆရာက ငါးမိနစ္တစ္ခါ လိုင္းေျပာင္းေနသည္။
မွန္ျပတင္းအျပင္ဘက္ကို ေငးရာမွာ မ်က္စိ ခြာရင္း ကားေပၚကလူေတြကိုလွမ္းၾကည့္မိသည္။ ဒီလူေတြ မ်က္စိထဲဝင္ေအာင္ ငါဘယ္လိုေၾကာ္ျငာမလဲ။ သူတို႕ အာရံုစူးစိုက္တာ ဘာလဲ။ ကားစီးသူ ေလးပံုသံုးပံုနီးပါးက ဖုန္းထဲမွာ ႏွာေခါင္းႏွစ္ထားၾကသည္။ ကေတာင္ကတင္ျဖင့္ စာေတြဝင္၊ ႏိုတီေတြတက္ေနၾကသည္။ ဟုတ္ၿပီ။ လူေတြအာရံုစိုက္တာ ဖုန္း။ ဖုန္းထဲမွာမွာ အသံုးအမ်ားဆံုး App က Facebook။ ၿပီးေတာ့ သူနဲ႕တြဲလ်က္ Messenger။ မနက္က ဖတ္လိုက္ရေသာသတင္းတစ္ခုတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ Facebook သံုးစြဲသူ ၁၁ သန္း ရွိေနၿပီျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း။ သူ အစကို ဖမ္းမိလိုက္သည္။ Facebook တြင္ ေၾကာ္ျငာမည္။ သို႕ေသာ္ ဘယ္လို ေၾကာ္ျငာမွာလဲ။
မိမိတို႔ကုမၸဏီက OTC ေဆးေတြ တင္သြင္းေနတာျဖစ္သည္။ ဒီေတာ့ သူ Target ထားရမည္က က်န္းမာေရး Page ေတြ။ Serch Box တြင္ က်န္းမာေရးဟု ရုိက္ထည့္လိုက္ေတာ့ နာမည္ေတြ တန္းစီၿပီး က် လာသည္။ Data ေတြ ဝင္ၾကည့္ေတာ့ တစ္ေနရာတြင္ သူစိတ္ဝင္စားေလာက္ေသာ အခ်က္သြားေတြ႕သည္။ တစ္ေန႕ကို ေမးျမန္းသူ ၄၀၀၊ တစ္လေမးျမန္းသူ ၁၂,၀၀၀၊ ေဆာင္းပါးဝင္ဖတ္သည့္ အႀကိမ္ေရ ၄.၅သန္း ရွိသည္ဆိုေသာအခ်က္က မဆိုး။ တကယ္ကို မဆိုးလွ။
ဒီ Page တြင္ ဘယ္လိုေၾကာ္ျငာ၍ ရႏိုင္မည္လဲ ဝင္ၾကည့္မိသည္။ Partner အျဖစ္ပူးေပါင္းႏိုင္မည္။ ေဆာင္းပါးေတြတြင္ ေၾကာ္ျငာထည့္ႏိုင္မည္။ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီေမးသမွ် Messenger Chat Box တြင္ ေၾကာ္ ျငာႏိုင္မည္။ ဒါ့အျပင္ ေမးသူေတြက OTC ေတာင္းသည့္အခါ ေဘးနားရွိမိမိတို႔ေဆးအား အလြယ္တကူေတြ႕ျမင္ ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။
ဝမ္းသာအားရေလသံျဖင့္ ထေအာ္မိေတာ့။ “ဒီအေျခအေနကို အေတာ္ေက်နပ္ေနသလား” ဟူေသာ အရွိန္ျပင္း ျပင္း မ်က္ေစာင္းမ်ား စုၿပံဳေရာက္လာသည္။
သို႕ေသာ္ သူ မမႈအား။ တင္ျပစရာ Marketing Plan ရွိသြားၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အရာရာကို ေက်နပ္ ႏိုင္သြားၿပီျဖစ္သည္။