OnDoctor ဆုိသည္မွာ
ျမန္မာႏုိင္ငံအနယ္နယ္အရပ္ရပ္မွ ျပည္သူမ်ားႏွင့္ ႏုိင္ငံရပ္ျခားေရာက္ ျမန္မာျပည္သူမ်ားအတြက္ အခမဲ့ အြန္လုိင္းက်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈေပးႏုိင္ရန္ရည္ရြယ္၍ ၂၀၁၆ခုႏွစ္၊ ဇူလုိင္လတြင္ OnDoctor Co., Ltd. ကို စတင္တည္ေထာင္ခဲ့ပါသည္။ ျပည္သူ႔အက်ိဳးေရွးရွဳ၍ အားလံုးလႊမ္းၿခံဳႏိုင္ေသာက်န္းမာေရးစနစ္ (Universal Health Coverage) ကုိ အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏုိင္ရန္အတြက္ မုိဘုိင္းအက္ပလီေကးရွင္းမ်ား၊ ၀က္ဘ္ဆိုဒ္မ်ားျဖင့္ ျမန္မာျပည္သူမ်ား အားလုံး အထူးသျဖင့္ ေက်းလက္ေနျပည္သူမ်ားႏွင့္ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈ အမွန္တကယ္ လုိအပ္ေနသူမ်ားထံ ၀န္ေဆာင္မႈေပးႏုိင္ရန္ ရည္ရြယ္ပါသည္။
OnDoctor ၏ ရည္ရြယ္ခ်က္
- ျမန္မာလူမ်ဳိးမ်ားအားလုံးအတြက္ ေငြေၾကးကုန္က်မႈလုံး၀မရွိပဲအြန္လုိင္းမွတဆင့္ (မုိဘုိင္းဖုန္းမွတဆင့္) က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈေပးႏုိင္သည့္ အေကာင္းဆုံးေသာမုိဘုိင္းအက္ပလီေကးရွင္း (၀က္ဘ္ဆုိဒ္) အျဖစ္တည္ရွိေရး။
- ျပည္သူ႔အက်ိဳးေရွးရွဳ၍ အားလံုးလႊမ္းၿခံဳႏိုင္ေသာ က်န္းမာေရးစနစ္ရရွိႏုိင္ရန္အတြက္ က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈေပးသူမ်ား၊ သက္ဆုိင္ရာ ကၽြမ္းက်င္အထူးကုမ်ား၊ က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈ လုိအပ္ ေနသူမ်ားအၾကား ခိ်တ္ဆက္ေပးႏုိင္သည့္ ကြန္ယက္ျဖစ္ႏုိင္ေရး။
- ေငြေၾကးကုန္က်မႈအတြက္ ပူပန္စရာမလုိပဲအခိ်န္မေရြး၊ ေနရာမေရြးမိမိတုိ႔လုိအပ္ခ်ိန္တုိင္းလြယ္ကူ၊ လ်င္ျမန္၊ အဆင္ေျပဆုံးေသာ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈကုိ ျမန္မာျပည္သူျပည္သား အားလုံးထံ ေပးစြမ္း ႏုိင္ေရး။
OnDoctor ၏ စံတန္ဖုိးမ်ား
- Quality
- Sustainability
- Responsibility
- Accessibility
- Transparency
- Affordability
OnDoctor ၏ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား
လူနာဗဟုိျပဳက်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈေပးႏုိင္ေရးသည္ OnDoctor ၏ အဓိကတာ၀န္ျဖစ္သည္။
(၁) ေႏြးေထြးေသာက်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈ
“အြန္လုိင္းနည္းပညာကုိအသုံးျပဳ၍ ေမးျမန္းသူ (လူနာ) တစ္ဦးခ်င္းစီအတြက္ မက္ေဆ့မွတဆင့္ ဆရာ၀န္မ်ားကုိယ္တုိင္ေဆြးေႏြးေပးျခင္း”၊ ဤအစီအစဥ္အတြက္ ေမးျမန္းသူမ်ားဘက္မွ အင္တာနက္ ခ်ိတ္ဆက္မႈ ရွိရုံျဖင့္ အခမဲ့ေဆြးေႏြးႏုိင္မည္ျဖစ္ၿပီး ဆရာ၀န္ႏွင့္ လူနာအၾကားလုိအပ္သည့္ က်န္းမာေရးဆုိင္ရာ အခ်က္ အလက္မ်ားကုိ အသံဖုိင္မ်ား၊ ဓာတ္ပုံမ်ားျဖင့္ပါ ေ၀ငွႏုိင္မည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေရာဂါရွာေဖြျခင္း၊ ကာကြယ္ ကုသျခင္းမ်ားအတြက္ မ်ားစြာအက်ဳိးျဖစ္ထြန္းေစႏုိင္ပါသည္။ ထုိ႔အျပင္ လူနာမ်ား၏ လုိအပ္ခ်က္အရ သက္ဆုိင္ရာအထူးကုမ်ားထံသြားေရာက္ျပသရန္ လမ္းညႊန္ေပးႏုိင္သျဖင့္ မလုိလားအပ္ေသာအခ်ိန္၊ ေငြေၾကး ကုန္က်မႈမ်ားစြာကိုေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။
လက္ရွိတြင္ OnDoctor ဆရာ၀န္မ်ားမွ ေန႔စဥ္ မနက္ ၁၀ နာရီ ည ၁၂ နာရီအထိ က်န္းမာေရးဆုိင္ရာ ေမးခြန္းမ်ားကုိ အခမဲ့ေဆြးေႏြးေပးလွ်က္ရွိရာ တေန႔လွ်င္ ေမးျမန္းသူ (လူနာ) အေရအတြက္မွာ ၃၀၀ ႏွင့္ ၄၀၀ ရွိပါသည္။
(၂) က်န္းမာေရးဗဟုသုတႏွင့္ အသိပညာမ်ားျဖန္႔ေ၀ျခင္း
OnDoctor ၀က္ဘ္ဆုိဒ္တြင္ က်န္းမာေရးပညာေပးေဆာင္းပါးမ်ား၊ က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္စြာေနထုိင္ႏုိင္ရန္ အခ်က္အလက္မ်ားစသည္တုို႔ကုိေန႔စဥ္ေဖာ္ျပေပးျခင္းျဖင့္ အြန္လုိင္း (မုိဘုိင္းဖုန္း)မ်ားမွတဆင့္ အလြယ္တကူ ေနရာမေရြး၊ အခ်ိန္မေရြး ရွာေဖြဖတ္ရႈႏုိင္မွာျဖစ္ၿပီး OnDoctor လူမႈကြန္ယက္စာမ်က္ႏွာတြင္လည္း ေန႔စဥ္ျဖန္႔ေ၀ ေပးသြားမည္ျဖစ္သည္။
(၃) စဥ္ဆက္မျပတ္ေဆးပညာသင္ၾကားေရး
OnDoctorအေနျဖင့္ ျပည္သူလူထု၏ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈကုိအြန္လုိင္းမွတဆင့္ တတ္စြမ္းသမွ် ေဆာင္ရြက္ေနသကဲ့သုိ႔ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈေပးသူမ်ားအတြက္လည္းေဆးပညာႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ဗဟုသုတမ်ား၊ အြန္လုိင္းက်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈ ေပးျခင္းဆုိင္ရာဗဟုသုတမ်ားကုိေလ့လာႏုိင္ရန္ ပုံမွန္ သင္တန္းမ်ား၊ လစဥ္ေဆးပညာႏွီးေႏွာဖလွယ္ပြဲမ်ားကုိ ျပဳလုပ္ေပးေနပါသည္။ ျပင္ပ၌ လာေရာက္ေလ့လာရန္ အခက္အခဲရွိသူ က်န္းမာေရး၀န္ထမ္းမ်ားအတြက္ ေလ့လာသင္ၾကားေရး ၀က္ဘ္ဆုိဒ္တစ္ခု ျပဳလုပ္ေပးထား ပါသည္။
OnDoctor ၏ အနာဂတ္ေျခလွမ္းမ်ား
(၁) နယ္လွည့္ေဆးကုသျခင္း
OnDoctor သည္ မိုဘိုင္းက်န္းမာေရး၀န္ေဆာင္မႈေပးသည့္အျပင္ျမန္မာျပည္အႏွံ႔အျပားမွ က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈ လိုအပ္ေနသူမ်ားအတြက္ ေနရပ္အေရာက္ ေက်းရြာအေရာက္ ေဆးကုသျခင္းအစီအစဥ္မ်ားကိုပါ ၀န္ေဆာင္မႈေပးရန္စီစဥ္လွ်က္ ရွိပါသည္။ ဤအစီအစဥ္တြင္ ၄င္းတို႔၏မိုဘိုင္းဖုန္းမ်ားမွတစ္ဆင့္ OnDoctor က်န္းမာေရး၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို အခ်ိန္မေရြးေနရာမေရြးမွအသံုးျပဳႏိုင္ရန္လည္းမိတ္ဆက္လမ္းညႊန္ေပးသြားျခင္းျဖင့္ စဥ္ဆက္မျပတ္ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈကိုလူအမ်ားရရွိနိုင္္ရန္ အေကာင္အထည္ေဖာ္သြားမည္ျဖစ္သည္။
(၂) က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈေပးသူမ်ားအၾကားခ်ိတ္ဆက္ေပးျခင္း
က်န္းမာေရး၀န္ထမ္းမ်ားႏွင့္ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈေပးရာတြင္ ပါ၀င္ကူညီလိုသူမ်ား အခ်င္းခ်င္း ဆက္သြယ္ႏိုင္မည့္ ကြန္ယက္တစ္ခုကိုလည္း မၾကာမီ အေကာင္အထည္ေဖာ္သြားရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ထို ခ်ိတ္ဆက္မႈတြင္ အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုအတြင္းအခ်င္းခ်င္းခ်ိတ္ဆက္ျခင္းႏွင့္ အဖြဲ႔အစည္းမ်ားအၾကား ခ်ိတ္ဆက္ ျခင္းတို႔ ပါ၀င္မွာျဖစ္ၿပီး အေရးေပၚအေျခအေနမ်ား၊ သဘာ၀ေဘး အႏၲရာယ္ၾကံဳေတြခ်ိန္မ်ားတြင္ ကူညီပံ့ပိုးရာ၌ မ်ားစြာ အေထာက္အပံ့ေပးႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။
(၃) က်န္းမာေရးလမ္းညႊန္
က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈေပးရာေနရာမ်ားႏွင့္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို အလြယ္တကူရွာေဖြႏိုင္ရန္ လမ္းညႊန္ မ်ား၊ ေျမပံုမ်ားကို ၀က္ဆိုဒ္စာမ်က္ႏွာမ်ားႏွင့္ မိုဘိုင္းအက္ပလီေကးရွင္းမ်ားတြင္ ေဖာ္ျပေပးသြားမည္ ျဖစ္သည္။
ပုူးေပါင္းပါ၀င္ႏုိင္မည့္ အခန္းက႑
(၁) က်န္းမာေပ်ာ္ရြင္ဖြယ္ေကာင္းေသာ လုပ္ငန္းခြင္
၀န္ထမ္းမ်ား လုပ္ငန္းခြင္တြင္ ပိုမို၍တက္ၾကြစြာ ပါဝင္ေဆာင္ရြက္လာႏုိင္ေစရန္ OnDoctor ႏွင့္ ပူးေပါင္းၿပီး က်န္းမာေသာ လုပ္ငန္းခြင္ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးျခင္း။
(၂) ၀န္ထမး္မ်ားအတြက္ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈေပးျခင္း
ကုန္ထုတ္လုပ္မႈပိုမိုတိုးတက္လာျခင္း၊ အလုပ္ထြက္မႈႏႈန္းေလ်ာ့က်လာျခင္း၊ လုပ္ငန္းရွင္ႏွင့္ အလုပ္သမား ၾကား ဆက္ဆံေရးပုိမုိေကာင္းမြန္လာျခင္း၊ က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေကာင္းေသာ လုပ္ငန္းခြင္ျဖစ္ေစရန္ OnDoctor မွ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္သူမ်ား၏ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈကုိ စဥ္ဆက္မျပတ္ ခံယူျခင္း။
(၃) အေထာက္အပံ့ေကာင္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ျခင္း
ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ Telehealth စနစ္ေအာင္ျမင္ျဖစ္ထြန္းေရးအတြက္ OnDoctor ၏ “Good for Business, Good for Health” အစီအစဥ္တြင္ တတပ္တအား ပူးေပါင္းပါဝင္ျခင္း။
ပူးေပါင္းပါ၀င္သူမ်ားရရွိႏုိင္မည့္ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ား
လူနာမ်ား
- အျမင့္မားဆံုးေသာ ဂရုစိုက္မႈ၊ အေကာင္းဆုံးေသာ ေဆးကုသမႈဆုိင္ရာစံႏႈန္းမ်ားျဖင့္ ဆရာဝန္မ်ား၏ အြန္လုိင္းမွတဆင့္ အနီးကပ္ေစာင့္ေရွာက္မႈကုိရရွိႏုိင္ျခင္း။
- ဆရာဝန္မ်ား၏ အႀကံျပဳေဆြးေႏြးခ်က္မ်ားကုိ အခ်ိန္မေရြးေနရာမေရြး အခမဲ့ရယူႏုိင္သျဖင့္ လူတစ္ဦး ခ်င္းစီ၏ က်န္းမာေရးအသုံးစရိတ္ ေလ်ာ့နည္းသြားႏုိင္ျခင္း၊ မိမိ၏ က်န္းမာေရးကုိ မိမိ၏ ေနရပ္၌ပင္ ပိုမို ေကာင္းမြန္စြာစီမံခန္႔ခြဲႏိုင္ျခင္း။
- လူနာ၏ မိသားစုအတြက္ ၀န္ထုတ္၀န္ပုိးမ်ား ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ျခင္းႏွင့္ လူနာအားမိသားစုႏွင့္ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းမ်ားမွ အနီးကပ္ ျပဳစုေစာင့္ေရွာက္မႈေပးႏုိင္ျခင္း။
က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈေပးသူမ်ား
- က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈေပးသူမ်ားအေနျဖင့္ မိမိတုိ႔၏ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကုိ လူအမ်ားစုထံ အလြယ္တကူ ေပးပုိ႔ေပးႏုိင္ျခင္း။
- လူနာမ်ားကို ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးရန္ တစ္ေနရာမွတစ္ေနရာသုိ႔ သြားလာရေသာ အခ်ိန္မ်ား သက္သာလာ ေစႏိုင္ၿပီး အလုပ္ၿပီးေျမာက္ေအာင္ျမင္မႈႏႈန္း ပိုမိုတိုးတက္လာကာ ဘဝေနထိုင္မႈ အရည္အေသြးလည္း ျမင့္မားလာႏိုင္ျခင္း။
က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈ စနစ္တစ္ခုလံုးအတြက္
- က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈခံယူရန္ လိုအပ္သည့္ လူနာအေရအတြက္တိုးပြားလာျခင္းကို ဆရာဝန္ အေရအတြက္ အနည္းငယ္ျဖင့္ ေစာင့္ေရွာက္မႈေပးႏိုင္ေစျခင္း။
- ကုန္က်စရိတ္ အနည္းဆုံးေသာ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈကို လူအမ်ားစုထံ ေပးႏုိင္ျခင္း။
- ေမးျမန္းသူလူနာမ်ားအေနျဖင့္ အထူးကုမ်ားျဖင့္ ကုသရန္လုိအပ္ပါကလည္းသက္ဆုိင္ရာ ကၽြမ္းက်င္ အထူးကုမ်ားထံ လမ္းညႊန္ေပးႏုိင္ျခင္းျဖင့္ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈစနစ္တစ္ခုလုံးအတြက္ မလုိလား အပ္ေသာ ကုန္က်စရိတ္မ်ားကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ျခင္း။