အလွအပဆိုတာ လူတိုင္းအတြက္ အေရးပါသည့္အရာတစ္ခုဆိုရင္ မမွားေခ်။ အလွအပေရးရာသည္ မိန္းက ေလးမ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္သည္သာမက ေယာက္က်ားေလးမ်ားအတြက္လည္း လိုအပ္ပါသည္။ အသက္အ႐ြယ္ မေ႐ြး အလွအပကို စိတ္ဝင္စားၾကသည္။ အလွအပထဲတြင္ တစ္ကိုယ္ေရသန႔္ရွင္းမႈလည္း ပါဝင္သည္။
ယေန႔ေခတ္ အင္တာနက္အသုံးျပဳမႈမ်ားလာသည့္ေနာက္ပိုင္း လူငယ္မ်ားသည္ အင္တာနက္မွရွာေဖြၿပီး မိတ္ကပ္လိမ္းျခင္း၊ အလွအပႏွင့္က်န္းမာေရးေဆာင္းပါမ်ားဖတ္ရႈျခင္း စသည္တို႔ကို ျပဳလုပ္လာၾကသည္။
အလွအပႏွင့္က်န္းမာေရးမွာလည္း အေရးပါေသာေနရာမွ ပါဝင္လာသည္ကား အမွန္ပင္။ ယေန႔ေခတ္တြင္ အလွအပႏွင့္ဆိုင္ရာထုတ္ကုန္မ်ား ေဈးကြက္ထဲသို႔ နာမည္အမ်ဳိးမ်ဳိး၊ အမွတ္တံဆိပ္မ်ဳိးစံုစြာျဖင့္ အေျမာက္ အျမား ဝင္ေရာက္လာၾကသည္။ ကုန္ပစၥည္းအစစ္မ်ားကိုတုပၿပီး အတုမ်ားလည္း ေဈးကြက္အတြင္း မ်ားစြာ ေနရာယူလာၾကသည္။ သုံးစြဲသူမ်ားကလည္း ဝင္ေငြအဆင့္အတန္းအလိုက္ တတ္ႏိုင္သူက ပစၥည္းေကာင္းသုံး ၿပီး မတတ္ႏိုင္သူမ်ားက သာမန္ပစၥည္းမ်ားကိုသာ သုံးၾကသည္။
အလွကုန္ပစၥည္းမ်ားသည္ သုံးစြဲသူအေပၚမူတည္၍ ဓာတ္မတည့္ျခင္းမ်ားျဖစ္ေပၚႏိုင္ပါသည္။ အလွကုန္ ဓာတ္မတည့္ျခင္းမွာ အေျခခံသေဘာတရားအရ ပစၥည္းေကာင္းသည္ မေကာင္းသည္ႏွင့္မဆိုင္ဘဲ သုံးစြဲသူတို႔၏ အသားအေရႏွင့္သာ သက္ဆိုင္သည္။ အလွကုန္ႏွင့္ဓာတ္မတည့္ေသာေၾကာင့္ ဒုကၡေရာက္က်သူမ်ား ဒုႏွင့္ေဒး ရွိသည္။ ဟိုတေလာက ေဖ့ဘုတ္မွာ မိန္းကေလးမ်ားၾကား ဟိုေလးေက်ာ္က်ာ္ ျဖစ္သြားခဲ့သည့္ Product တစ္ခု ကို မွတ္မိၾကဦးမယ္ ထင္ပါသည္။
၂၀၁၆ ခုႏွစ္အတြင္း အလွကုန္ပစၥည္းမ်ားကို အြန္လိုင္းေရွာ့ပင္းမ်ားတြင္ တင္ေရာင္းလာသည္ကို သိသိ သာသာေတြ႕ရပါသည္။ အြန္လိုင္းေစ်းကြက္မွာ ပိုမိုထိေရာက္လာေသာေၾကာင့္ Onlineကို အဓိကထားလာၾက သည္။ ထို႔နည္းအတူ မိမိတို႔၏ Brand Trust ရဖို႔ လြန္စြာမွအေရးႀကီးလာသည္ ။ Product ကို ျမန္မာနိုင္ငံ FDA ရဲ႕ ေထာက္ခံခ်က္ရဖို႔ လိုအပ္သလို အသုံးျပဳသူမ်ား၏ လက္ခံနိုင္မႈဟာလည္း လြန္စြာမွ အေရးႀကီးလွပါတယ္။ အြန္လိုင္းေပၚမွာ ေတြ႕ရတဲ့ Beauty Product ေတြဟာ ကိုယ့္မ်က္စိေရွ႕မွာ ျမင္ရတာမဟုတ္တဲ့အတြက္ အတု အစစ္ခြဲျခားဖို႔ ခက္ခဲပါတယ္။ ဝယ္ယူအသုံးျပဳသူေတြနဲ႕ မဝယ္ယူမွီမွာ FDA ေထာက္ခံခ်က္ ရွိ/မရွိ ၊ အသုံးျပဳ သူတို႔ရဲ႕ Review ေတြ Feedbacks ေတြကို ဖတ္ၿပီးမွ ဝယ္ယူအသုံးျပဳဖို႔ အႀကံေပးခ်င္ပါတယ္။
အခုျမန္မာျပည္မွာ အြန္လိုင္းကေနက်န္းမာေရးဆိုင္ရာေတြကို အခမဲ့ေဆြးေႏြးကူညီေပးေနေသာ OnDoctor တို႔လို Telehealth ေတြ ရွိေနၿပီ ျဖစ္လို႔ ကြၽမ္းက်င္ ဆရာဝန္ေတြဆီက Beauty Products ေတြကို အသုံးမျပဳမီ အႀကံဥာဏ္မ်ား ေတာင္းယူနိုင္မွာလည္း ျဖစ္သည္။ အလွကုန္ပစၥည္းမ်ားေရာင္းခ်ေသာသူမ်ားက မိမိတို႔၏ပစၥည္းမ်ားႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး သုံးစြဲသူကို မွန္ကန္သည့္သတင္းအခ်က္အလက္ေပးျခင္း၊ နည္းလမ္းတက် ေရွာင္ရန္ ေဆာင္ရန္မ်ားကို ေသခ်ာစြာရွင္းျပေပးပါက မိမိတို႔ထုတ္ကုန္အေပၚသုံးစြဲသူ၏ ယုံၾကည္မႈျမင့္မားလာ နိုင္သည္။ ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ မိမိတို႔ကုမၸဏီ၏ အလွကုန္ပစၥည္းမ်ားေရာင္းခ်ေသာဝန္ထမ္းမ်ားအား အလွအပ ႏွင့္ က်န္းမာေရးဆက္စက္မႈရွိပုံ၊ မိမိတို႔ထုတ္ကုန္ႏွင့္ပတ္သက္ေသာ Product Knowledge မ်ားကို သင္တန္း မ်ား ပို႔ခ်ေပးၿပီး အလွအပတရားမ်ားကို ခံစားမွ်ေ၀လိုက္ၾကပါစို႔။